Skriv-wannabe

tisdag, april 18, 2006

Annat ljud i skällan

Nu kommer ett uttalande som inte florerat i den här bloggen så ofta sista månaderna : det är ju KUL att skriva, jag GILLAR historien! Från att ha varit jobbigt less och bara harvat på och känt noll lust, så kanske det visar sig att mitt harvande lönat sig för nu är jag igenom det jobbiga. Alla nystartskapitel som är postade här har gett bättre flyt och bättre allmän känsla i historien, och jag tror jag löst mitt problematiska parti där jag varje gång känt att det blir särskilt trist. Har jobbat på hela påskhelgen och nu idag skyndade jag med glädje hem från jobbet för att få fortsätta skriva. Äääntligen.

Och nu blir det kul framöver, för nu kommer Markus till Luleå. Han får vara med live i historien! Äääntligen.

Skyll på våren, slitet, påskgodiset, annat oberäkneligt, men jag känner HOPP för skrivo.