Skriv-wannabe

onsdag, september 21, 2005

Heureka-kommentarer

Först var det NB som tyckte Markus var för osynlig, och sen var det Elin som tyckte att bevis-fotona skulle märkas mer. "Heureka!" säger jag om båda. Jag glömmer bort bra tacksamma saker, det är super att få påminnelser! Självklart ska både Markus och foton in.

Måste gå tillbaka och pula. Men samtidigt vill jag framåt. Oh, det är här är kul.

(Veckans flit-pris till Elin förresten för stor läsupphämtning. Jag skrev det i en kommentar men det kanske inte var tydligt nog. Jag repriserar.
Och så skrev jag även "NB : no hard feelings, eh?" för att inte göra den andra flitigaste läsaren putt.)

1 Comments:

  • Hehe, klart jag inte blir putt!!

    Och sant det där m bevisfotona. Tror jag skulle malt ned både dem o negativen så jag inte skulle kunna plåga mig själv m att återkomma t dem. (El strutsbeteende: I can't see it, la-la-la.)

    By Blogger nb, at 12:49 em, september 21, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home