Skriv-wannabe

fredag, september 23, 2005

Problems med 12:an

Övergången mellan 11 och 12 funkar inte. Det är för olika humör. Och 11:an måste ha in mer planerande i slutet, för framtiden i Sthlm.
12:an är alldeles för snäll, glad, och framförallt osexig och ospännande. Det ska inte vara massa snälla kompiskramar, det ska vara jag-vill-hångla-kramar. Det är ju det som är konflikten. Alltid komma ihåg konflikten, mässa mässa.
Lätt som en plätt, va?

Ska gå tillbaka och skriva in också, innan jag fortsätter framåt.

Nu måste jag fixa lunch.

1 Comments:

  • jag tycker iofs det är ganska skönt att hon inte planerar så mkt inför sthlm, iaf jag planerar mest om det är ngt roligt som skall hända. är det tråkigt sticker jag hellre huvudet i sanden o väntar m vad som bör göras tills man inte kan skjuta upp det längre (dvs när arn exp passerar karlberg, ungefär.)

    By Blogger nb, at 8:41 em, september 24, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home