Skriv-wannabe

tisdag, september 06, 2005

Intention, på ett ungefär

Ibland tycker jag det är superjobbigt med långa blog-poster, orkar inte läsa allt. Och de jag har lagt in här är ju över den gränsen, riktigt långlånga. Å andra sidan så blir jag alltid riktigt intresserad om någon säger att de gillar att skriva, och inte bara i form av bloggen om sitt liv, utan helt påhittade saker. Jag är en författar-wannabe! Det bästa vore om jag var med i en skrivgrupp, kunde ses "på riktigt" en gång i månaden och diskutera texter. Nu är det svårt att få ihop en sån här, i Norge, så istället hoppas jag lite på kommentarer om jag slänger ut texter så här.
Man behöver inte kommentera, man behöver inte vara jättelitterär och seriös, men ni fattar, kommentarer är kul. Det jag vill veta är mest - vill man läsa fortsättningen på de här?
Och sen - känns konflikten intressant, dvs är det bra driv? Är personerna trovärdiga och bra? Är något inte bra?
Mhm. Så enkelt var det.

1 Comments:

  • jättekul att få tillgång till och att få läsa. morgonkaffe nu, slö dag på jobbet senare, då skall jag läsfrossa på skrivo!

    By Blogger nb, at 6:56 fm, september 07, 2005  

Skicka en kommentar

<< Home